تاریخ

آن سوی کتمان حقایق «لیله القدر» از طرف آمریکا

کتمان حقایق شب قدر از ترس انتشار اسلام

سازمان هوانوردی و فضایی ملی آمریکا (ناسا) از ترس انتشار اسلام در جهان، از اعلام برخی تحقیقات خود در رابطه با نشانه ها و حقایق شب قدر خودداری کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین به نقل از “المسلم”، دکتر “عبدالباسط محمد السید”، رئیس مجمع اعجاز علمی قرآن و سنت مصر، ضمن اعلام این خبر، از کوتاهی ثروتمندان عرب در پخش این موضوع مهم در جهان به شدت انتقاد کرد.

طبق سخنان دکتر عبدالباسط، ناسا در آخرین تحقیقات خود به برخی از نشانه های شب قدر که در احادیث نیز به آنها تصریح شده است، از جمله دمای هوای معتدل، فرود نیامدن هیچ ستاره ای بر زمین در شب قدر و طلوع خورشید در صبح آن شب بدون هیچگونه شعاعی، دست حاصل کرده است که از ترس اینکه مبادا انتشار این خبر باعث گسترش گرایش به دین اسلام در جهان شود، از انتشار آن خودداری کرده است.

دکتر سید در تحقیقات خود در زمینه علایم لیله القدر آورده است که در هر شبانه روز حدود ۱۰هزار ستاره و ۲۰ هزار شهاب بر روی زمین فرود می آیند، اما شب قدر از این قاعده مستثنی است، به طوری که خورشید در صبح این شب بدون شعاع طلوع می کند.

دکتر سید در ادامه به نقل از یکی از دانشمندان ناسا، به نام “کارنار” می افزاید: این یکی از اکتشافاتی است که “ناسا” حدود ۱۰ سال قبل به آن دست یافته بود اما از ترس اینکه مبادا موجب گرایش غیرمسلمانان به اسلام شود از درج این خبر به دنیای خارج خودداری کرد.

دکتر سید این نکته را نیز خاطرنشان می کند که “کارنار” با مشاهده این مورد، مشرف به دین اسلام می شود که همین امر موجب می شود تا کارش را در سازمان “ناسا” از دست بدهد.

گفتنی است، این اولین بار نیست که ناسا حقایق مربوط به دین اسلام را از دید عموم مخفی نگه می دارد؛ چنان که “زغلول نجار”، یکی از دانشمندان زمین شناسی، اعلام کرده بود که؛ ناسا کشف این مطلب که “شعاع نورانی ممتدّی بین کعبه تا بیت المعمور قرار دارد” را نیز از روی صفحه اینترنتی خود حذف کرده است.

دکتر عبدالباسط سید در ادامه به بیان اعجازی از آیات قرآن کریم- که بیان همین اعجاز یکی از عوامل مسلمان شدن “کارنار” بوده است- می پردازد و می گوید: «در قرآن کریم به مسیر و مدار مشخصی که سفینه های فضایی در آن حرکت می کنند اشاره شده است، آنجا که می فرماید: « وَلَوْ فَتَحْنَا عَلَیْهِمْ بَابًا مِنَ السَّمَاءِ فَظَلُّوا فِیهِ یَعْرُجُونَ لَقَالُوا إِنَّمَا سُکِّرَتْ أَبْصَارُنَا بَلْ نَحْنُ قَوْمٌ مَسْحُورُونَ و اگر دری از آسمان به روی آنان بگشائیم و آنها مرتبا در آن بالا روند باز می‏گویند: ما را چشم بندی کرده‏اند! بلکه ما (سر تا پا) سحر شده‏ایم!!

وی می افزاید: «دنیای بعد از مسیر حرکت سفینه های فضایی، دنیایی تاریک و ظلمانی است که عبارت «سُکّرت أبصارنا» در این آیه به همین چیز اشاره دارد.»

“حجرالاسود نام حجاج را می نویسد”

در ادامه بیان اعجازات و حقایق شعائر دین اسلام، “کارنار” پس از اسلام آوردن خود نکته دیگری را افشا می کند و می گوید: «حجر الاسود نام تمام کسانی که او را می بوسند یا به طرف او اشاره می کنند، را می نویسد.»

وی در ادامه سخنان خود از سرقت قطعه ای از حجر الاسود توسط انگلیس پرده بر می دارد و می گوید: «دولت انگلیس به منظور دستیابی به ذراتی از حجرالاسود و تحقیق در خصوص آن، فردی را مأموریت می دهد؛ فرد مذکور پس از فراگیری زبان عربی طی مدت ۱۰ سال و سفر به کشور مصر، موفق می شود تا در قالب کاروان حجاج مصری به مکه مکرمه  برود؛ وی در فرصتی مناسب به وسیله لیزر سه تکه بسیار کوچک از حجرالاسود را جدا کرده و برای تحقیق بر روی آن به بریطانیا می برد؛ بعد از ۱۲ سال، یکی از موزه های معروف انگلیس اعلام می کند که «حجر الاسود از سنگهای متعلق به مجموعۀ شمسی نیست و مسلمانان بر چنین سنگی بوسه می زنند»

این اعلام موزه انگلیس، “کارنار”، دانشمند سازمان هوانوردی و فضایی ملی آمریکا (ناسا) را بر آن می دارد تا به موزه مذکور رفته و تحقیقات و آزمایشات خود را بر روی تکه ای از حجر الاسود به اندازه «دانه نخود» آغاز نماید.

نکته جالب توجه اینجاست که این دانشمند ناسا پس از تحقیقات و آزمایشات متوجه می شود که در این تکه کوچک از حجرالاسود ۲۰ شعاع نامرئی در جهات مختلف با موج کوتاه وجود دارد که هر کدام از آنها از ۱۰هزار نفر عبور کند.

کارنار در ادامۀ تحقیقات خود در اثبات این گفته امام شافعی- رحمه الله- در مورد حجر الاسود که می فرماید: «أن الحجر الأسود یسجل اسم کل من زار الحرم المکی معتمرا أو حاجا، ویسجل اسمه مره واحده فقط ویضع علامات بعدد مرات الطواف» (حجرالاسود نام تمام زائران حرم مکه- حج فرض یا عمره- را یاد داشت می کند؛ نام هر کدام از آنها را یک بار می نویسد و در دفعات بعدی به تعداد طواف های صورت گرفته، جلوی نامشان علامت می گذارد) می گوید: حجرالاسود این نام ها را با گذراندن اشعه از حجاج می نویسد، که این نفوذ نورانی امکان نوشتن نام کسانی که از مسافت دورتر به سوی حجرالاسود اشاره می کنند را نیز فراهم می کند.

منبع : سنی آنلاین

 

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا