تاریخ

افزایش تلفات چهارشنبه سوری امسال!!

افزایش تلفات چهارشنبه سوری به 6کشته و 520 مجروح

خالدی با بیان این‌که در حوادث این شب 22 مورد قطع عضو داشته ایم، اظهار کرد: 2 مورد نیز تخلیه چشم در شهرستان‌های گنبد و کرج گزارش شده است.

اورژانس کشور از افزایش مجروحان چهارشنبه سوری امسال به 520 تن و نیز مرگ 6 تن در خوادث این شب خبر داد.

به گزارش عصرایران، مجتبی خالدی درباره آخرین آمار مصدومان و کشته شدگان حوادث چهارشنبه سوری در کشور، اعلام کرد: 520تن در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.

وی با بیان این‌که متأسفانه 6 تن نیز در پی این حوادث جان خود را از دست داده‌اند، گفت: یکی از این حوادث مربوط به نوجوان 14 ساله‌ای در تهران بوده، دیگری نیز جوان 17‌ ساله‌ای در ورامین و سومی نیز مربوط به جوانی 18 ساله در کرج بوده است . متاسفانه دو جان باخته 17 و 18 ساله در پی انفجار مواد محترقه در دستشان جان خود را از دست دادند.

سخنگوی اورژانس کشور در خصوص وضعیت مصدومان نیز اظهار کرد: از میان 520 مصدومی که تا این لحظه به ما گزارش شده است 85 نفر زن بودند.

به گفته خالی، چهار تن از حادثه دیدگان در ICU هستند که یک تن از آنها در گنبد و 3 تن دیگر در تهران مورد مداوا قرار گرفته‌اند.

بر اساس اخبار تکمیلی سه نفر دیگر در ارومیه،مشهد و تربت حیدریه کشته شده اند. 

22 مورد قطع عضو و مورد تخلیه چشم

خالدی با بیان این‌که در حوادث این شب 22 مورد قطع عضو داشته ایم، اظهار کرد: دو مورد نیز تخلیه چشم در شهرستان‌های گنبد و کرج گزارش شده است.

خالدی با اشاره به شهرهای دارای بیشترین حوادث در چهارشنبه سوری امسال،‌ گفت: تهران و پس از آن شیراز شهرهایی هستند که برابر گزارش‌های واصله به ما بیشترین حوادث چهارشنبه سوری را به خود اختصاص داده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه آمار فعلی قطعی نیست و امکان افزایش آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز برخی از مراکز درمانی کوچک آمار خود را به مراکز اورژانس ارائه نداده‌اند از این‌رو احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری امسال به نسبت سال گذشته که 440 نفر مصدوم داشت افزایش داشته است.

منبع: ایسنا

 

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا