اصول

ترمیم پرده ی بکارت!

سوال: بعضی از زنان با مراجعه به پزشک درخواست دوختن یا ایجاد پرده بکارت دارند، آن هم به صورت جراحی ترمیمی. این عمل از دیدگاه پزشکی مانند سایر موارد یک اقدام پزشکی است، نظیر اصلاح عیوب ظاهری بدن چون بینی، شکم و اندام ها و ازدیگاه بیماران، مانند کسی که دارای یک اشکال در صورت یا سایر قسمت های بدن است به معالجه می پردازد و می تواند برای فرد منافع اجتماعی و حیثیتی به همراه داشته باشد،حال با توجه به توضیحات فوق حکم اینگونه جراحی ها چیست؟
پاسخ:
اگر دختری بر اثر ضربه یا بیماری و یا ناخواسته پرده بکارت خود را از دست داده باشد از آنجا که در این جراحی قصد تدلیس و فریب نمی رود اشکالی ندارد.
و چون از بین رفتن پرده بکارت – خدای ناخواسته بر اثر کار نامشروع و زنا صورت بگیرد از آنجا که قصد از ترمیم تدلیس و فریب است حرام و غیر جایز است.
منبع: احکام و فتاوای پزشکی معاصر تألیف کمال روحانی
والسلام صالح ترشی

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

‫2 نظر

    1. دوست عزیز نزدیکی از مقعذ زن خلاف شریعت و علم و بهداشت می باشد و محرمات با رضایت طرفین به حلال مبدل نمی شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا