تاریخ

جنایت های اسرائیل در غزه دل یهودیان را نیز به در می آورد!!

جنایت های اسرائیل در غزه  دل یهودیان را نیز به در می آورد!!

مسلمان شدن يک يهودي در برنامه زنده تلويزيوني

از يک سو مي بينيم اين يهودي تازه مسلمان شده چگونه پولي که از فروش خودرويش بدست آورده را در اختيار فلسطينيان قرار مي دهد در حالي که برخي سران کشورهاي عربي مي خواهند فلسطين را به قيمت ناچيزي بفروشند!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، شبکه ماهواره اي مسلمانان انگليس (British muslim tv) از مسلمان شدن يک يهودي مدافع غزه خبر داد.
گفته مي شود اين شبکه در حالي که داشت برنامه اي در دفاع از ملت مظلوم غزه نشان مي داد،‌ با تماس تلفني يک فرد يهودي که خود را “سلمون” معرفي کرد، مواجه شد.
“سلمون” دقايقي بعد از اينکه عليه حملات ددمنشانه رژيم اشغالگر صهيونيستي و در دفاع از ملت مظلوم فلسطين و غزه سخن گفت، مسلمان شدن خود را رسما اعلام نمود.
مجري برنامه که از مسلمان شدن اين فرد يهودي جا خورد، از او درخواست کرد که شهادتين را بر زبان جاري کند. وي هم فورا به زبان عربي شهادتين را تکرار کرد.
اين برنامه همچنين از بينندگان درخواست مي کرد که به اهالي جنگ زده غزه کمک کنند از همين رو اين يهودي تازه مسلمان شده همچنين اعلام کرد که قصد دارد 900 پوند براي اين شبکه ارسال کند تا به عنوان کمک در اختيار ملت مظلوم فلسطين که نياز شديدي به خوراکي و دارو دارند، قرار گيرد.
“سلمون” تازه مسلمان شده همچنين اعلام کرد که قصد دارد دو هزار پوندي که چند روز پيش از فروش خودروي خود بدست آورده را براي ساخت يا تجهيز يک اتاق عمل در بيمارستان حيفا در غزه که چند روز پيش مورد حمله جنگنده هاي صهيونيستي قرار گرفت و تخريب شد، اختصاص دهد.
بعد از اينکه اين يهودي تازه مسلمان شده کمک هاي نقدي خود را اعلام کرد، مجري برنامه بدون اينکه نامي از عربستان سعودي يا ديگر کشورهاي عربي ببرد، گفت: از يک سو مي بينيم اين يهودي تازه مسلمان شده چگونه پولي که از فروش خودرويش بدست آورده را در اختيار فلسطينيان قرار مي دهد در حالي که برخي سران کشورهاي عربي مي خواهند فلسطين را به قيمت ناچيزي بفروشند!

منبع: شمانیوز

 

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا