خانواده

سخنی با خواهر بی حجابم !

سخنی با  خواهر بی حجابم !


 


ای خواهرخوش بوی من سلام ورحمت وبرکت خدابرشماباد
خواهرگرامی ؛ ای کسی که من به شما افتخارمی کنم ؛ زیرا تومسلمانی وعفت وپاکی وسنگینی شما موجب سربلندی من است وبه نشانه این پاکدامنی ونجابت صورت وسیرتت سرم را بالا می گیرم وبه خودمی بالم !

بدان که خداوند شما را کرامت بخشیده وازکسانی قرارداده که حق شهادتین را ادا نموده و با اعطای شایستگی بندگی وادای رکوع و سجود درشب و روز بر شما منت نهاده ؛ پس حمد و سپاس او را به پاس این همه فضل ونعمت هایش اعلام می دارم
ای خواهرخوش خلق وخوی من ؛ نمی توانم ببینم که زیبائی هایت را به تاراج وارزانی به نمایش هرکس  و ناکسی بگذاری ؛ مگر نمی دانی چشمان رنگین  و برآمده ات قبل  از جوانان ، انسان های پیر راهم می فریبد و به فتنه می اندازد ؟!  

خواهرم طاقت دیدن شما را ندارم در حالی که  موهایت را طوری آراسته اید  که دیدگان را مجذوب ومفتون می کند !

چرا باید پوشش تو اینقدر نازک باشد که همه را از بیخ برکند ؟!

خواهرم ؛ تو باید حجاب داشته باشی .

 چرا دست های رنگارنگ ومنقش ومزین به انگشتر و جواهرت را اینگونه در این نمایشگاه به تاراج می گذاری ؟!

من با صراحت از شما می پرسم و می گویم خواهر من ؛ این همه نقش و نگار برای چه و چرا؟

آیا این آیه را نشنیده ای که خطاب به همسران وفادار پیامبر (رضی الله عنهن) می فرماید : ولاتبرجن تبرج الجاهلیه الاولی / خود را به شیوه دوران جاهلیت میارایید.

 

خواهرگرامی: می دانم که خیرونیکی رادوست داری وخواهان پاکی وپاکدامنی هستی و به آنچه نزد خداوند است مشتاق و امیدواری؛  به همین دلایل این درد دل را به شما نوشتم و مطمئنم که سخنم راخواهی شنید و به زودی جواب برادر خودت را خواهی داد ؛ من هم از خداوند مسئلت دارم آنچه را دوست داری نصیبت نماید انشاالله
ای خواهر عزیز من ؛ آنچه من از شما می خواهم ، رعایت پوشش وحجاب است ؛ زیرا هر کس به خاطر خداوند چیزی را ترک کند خداوند بهتر از آن را جایگزین و به او عطا می نماید.
خدا‌وندبوسیله همین اسلام عزت وسربلندی را به ما بخشیده واین دین اسلام  ما را به پوشش ولباس مناسب سفارش کرده ؛ تا سبب گرفتاری وفتنه دیگران نشویم وموجبات انحراف سایرین را فراهم نکنیم  .

بدان که هرچه به بی حجابی و نمایش زینت ها ادامه داده شود میل خانم ها به آرایش و نمایش زیبائی هایشان بیشتر خواهد شد در حالی که نیل به اجر و پاداش الهی بستگی به رعایت حجاب وحفظ زینت های یک خانم ایمان دار و پرهیزگار دارد و آن چه نزد خداست بهتروماندگارتراست.
ای خواهرگرامی من از شما نمی خواهم شکل وشمایل خاصی به خود بگیری که خودت از دیدنت متنفر و از ظاهرت دلگیر شوی ؛ زیرا خداوند زیبا و زیبائی را دوست دارد اما نمیدانی چه قدرنگران و اندوهناک می شوم وقتی می بینم زیبائی هایت را برای عموم به به نمایش می گذاری ؟! در حالی که زینت های یک خانم اهل ایمان فقط برای همسرش باید نمایش و ارائه شود و تمام آرایش و زینت زن به شوهرش اختصاص دارد
نمی دانی چه قدر مرا آزار می دهی وقتی ظاهری زننده وعریان وشرم آور به خود می گیری ؛ لذا من لطف و موهبت خدا نسبت به خودت همچنین صبر او در برابر بی پروائیت را به یادت می آورم !

ربنا لا تؤاخذنا ان نسینا او اخطانا / خداوندا ما را به علت فراموشکاری و اشتباهاتمان مجازات مکن  ، پس به یاد روز ملاقات پروردگار بلند مرتبه ات باش ؛ زیرا بین او و شما حجاب و فاصله ای وجودندارد.

 حالا چه جوابی خواهی داد؟
بیا با هم درنظر بگیریم چه بسیار مغزهایی که مفتون جلوه های آرایشی خودت نموده ای و سبب از دست دادن دیانت چه آدم هایی شده ای ؟!

لاحول ولاقوه الا بالله  خداوند ما و شما را موردعفو وعنایت خودش قراردهد
من با خلوص قلبی و ندای ایمانیم از شما تمنا دارم که بیش از این همچون اسلحه ای در دست دشمنانمان مباش ؛ دشمن با تمام وسایل و امکاناتش در تلاش است شما را آنطور که خودش می خواهد ، به عنوان تحریک کننده  نگه دارد  و در هر جا با مردان قاطی شوی وسیله اغوای آنان شوی!
پس مواظب باش مبادا از راه های خطرناک شیاطین انس وجن پیروی کنی!!

 ومن یتبع خطوات الشیطان فانه یامربالفحشاء والمنکر یعنی هرکس از راه های شیطان پیروی کند بداند که او به گناهان و چیزهای ناسزا دستور می دهد
ای کاش راه نفوذ آ نها را قطع می کردی ومی گفتی ما دختران اسلام هستیم،دختران پاکی و پاک دامنی.

ای کاش به بدخواهان می گفتی خداوند شما را شرمنده و رسواکند و مطمئن باشید که هرگز نمی توانید من را قربانی اهداف پلیدتان کنید ، خداوند با این دین و این حجاب عزت و سربلندی را نصیبم نموده و خداوند خود سرپرست صالحان است



از خداوند بخشنده منان تمنا دارم سخنانم به قلب مملو از ایمانت راه یابد انشاالله

 به امید دیدار در سرزمین بهشت ماندگار

والسلام
ترجمه از عربی : عبدالله حسن زاده – ربط

نمایش بیشتر

عبدالله حسن زاده

@نویسنده و مترجم @ آذزبایجان غربی - بوکان @ شغل : مبلغ و دعوتگر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. ده ست خوش ماموستا گیان
    پیمان خوشه که نوسراوه ی له وینه یه زورتر بنیرن چونکه به راستی جیی سودو ده رسی زورن بو خوشکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا