تاریخ

آزمون ورودی مدارس علوم دینی اهل سنت استان آذربایجان غربی برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به نقل از رابط خبری دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان آذربایجان غربی، آزمون ورودی مدارس علوم دینی اهل سنت استان آذربایجان غربی با شرکت حدود ۱۰۰ نفر از داوطلبین در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار گردید.

دکتر اصغرزاده مسئول اداره آموزش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان آذربایجان غربی در مورد جزییات آزمون اظهار داشت: این آزمون با شرکت حدود ۱۰۰ نفر به صورت منسجم در دو مقطع سیکل و دیپلم برگزار گردید.

وی افزود: افراد شرکت کننده آزمون دارای شرایط تحصیلی و سنی خاصی می باشند و بعد از قبولی در مرحله کتبی داوطلبین باید در آزمون شفاهی نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به طول دوره های تحصیلی گفت: در صورت قبولی نهایی شرکت کنندگان در مراحل آزمون طلاب با سپری کردن دوره های تحصیلی و قبولی در امتحانات ترمی و آزمون جامع می توانند در ۶ سال مدرک سطح ۱ و با ادامه تحصیل مدارک سطح ۲،۳و۴ را کسب کنند.

رابط خبری دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان آذربایجان غربی

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا