گفتگو

امام جعفر صادق و دیدگاه‌های فقهی ایشان

نویسنده: محمد ابو زهره

ترجمه:  سید ناصر طباطبایی

ناشر:  احسان

نوبت چاپ:  اول

سال چاپ:    1390

قطع:  وزیری

تعداد صفحات:    631

نوع جلد:  گالینگور

تعداد جلد:  یک

قیمت:    10000 تومان

نشر احسان در راستای رسالت فرهنگی خود احیای میراث فرهنگی مسلمانان از جمله معرفی شخصیت‌‌‌‌های برجسته‌ی دنیای اسلام و ذكر مناقب و مآثر و بیان آراء و افكار آنان را همواره وجهه‌ی همت خود قرار داده است و در این باره به طبع و نشر كتابهایی درباره‌ی زندگانی كسانی چون امام شافعی (رح) و امام ابوحنیفه (رح) پرداخته است.

اكنون توفیق طبع ترجمه‌ی كتاب «الإمام جعفر الصادق حیاته وعصره و آراؤه و فقهه» تألیف دانشمند نامور شیخ محمد ابوزهره از دانش‌آموختگان و استادان دانشگاه الازهر شریف دست داده است.

اینك این كتاب به پیشگاه‌ دوستداران علم، دانش و فقه اسلامی تقدیم می‌گردد.

 

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

‫3 نظر

  1. باسلام به دوست عزیز سایت زیبایی دارید و قابل استفاده اما انتقادی داشتم شما مستحضر هستین امامان اربعه اهل سنت بعضی بی واسطه و بعضی با واسطه شاگردان امام صادق علیه السلام بوده اند اما نام انها را با رحمت الهی و نام امام صادق را بدون رحمت الهی اوردید مایلم به علمم اضافه شود و دلیل ان را بدانم
    با تشکر فراوان

    1. سلام دوست عزیز ، از آنجا که سایت سوزی میحراب به معرفی کتابی تحت این عنوان پرداخته نه چیز دیگر ، به نظر من انتقاددلسوزانه و بجای شما بیشتر متوجه نویسنده و قبل از او هم آقای طباطبایی به عنوان مترجم آن کتاب ارزشمند است نه مدیریت محترم سایت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا