اگر دجال می‌آمد چی؟!

اگر دجال می‌آمد چی؟!

اگر دجال می‌آمد چی؟!

ترجمه: عمر قادری

۱. چه فکر می‌کنید که دجال بیاید و به آسمان دستور دهد که ببارد و ببارد و دستور دهد که نبارد و نبارد؟! آیا در برابر او دوام خواهی آورد، در حالی که تاب تحمل یک بسته چیپس و یک قوطی کولای کسانی را نداری که خون برادرانت را نوشیدند و گوشتشان را انبار کردند؟!

٢. شما که اخبار العربیه و اسکای نیوز را که برای صهیونیست‌ها می‌خوانند و از پشت به برادران خود خنجر می‌زنند باور می‌کنید و با وجود اینکه مسئله برای شما واضح و حقیقت برای شما روشن است می‌خواهید آنچه را ببینید که آنها می‌خواهند ببینید و حاضر نیستید بار حقیقت را بر دوش بکشید، چنانچه دجال بيايد و همراه با ارائه دلیل ادعای خدایی کند و مردگان را جلو شما زنده نماید، آیا به او نیز نمی‌گروید؟!

٣. چنانچه دجال می‌آمد و به گنجینه‌های زمین دستور می‌داد که بیرون آیند و مانند ملکه های زنبور عسل دنبالش بیفتند، آیا در برابر این وسوسه و امتحان دوام می‌آوردی؟! اینک که خون برادران و خواهرانت به ناحق ریخته می‌شود از دفاع از حق لال شده‌ای، مبادا رزق و روزیت به خطر بیفتد و خود را به خاطر لقمه‌ای نان فروخته و تابع شده‌ای، آیا تضمینی وجود دارد که بتوانی مقاومت کنی و فریفته دجال نشوی؟!

۴. اگر دجال می‌آمد و بهشت و جهنم را با خود می‌آورد، آیا به نظر شما می‌توانستید در برابر او ایستادگی کنید؟! و حال آنکه فقط به این دلیل که دولت شما تصمیم به عادی سازی گرفته است، شما نیز همان آهنگ را سر می‌دهید! کافی بود سکوت نمایی و زبان را کنترل کنی و بگویی: خدایا این کار زشتی است که من آن را قبول ندارم، پس آنرا تغيير ده! اما تو خواستی همراه سیاه لشکر برده و حلقه به گوش بمانی!

شما سوره اسراء را می‌خوانید و حقیقت را می‌دانید! این بار دوم است! قرآن را می‌خوانید و می‌دانید که آنها همواره با مؤمنان دشمنی دارند!

اما در برابر کسانی که مخالف عادی سازی هستند به زبان درازی می‌پردازی! تو هستی که آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران فروخته‌ای. ای نادان چه کسی روز قیامت در حضور خدا از تو دفاع کند؟!

من نمی‌دانم چطور شما را متقاعد کرده‌اند آنان که در راه دفاع از ایستگاه اسرا و معراج جان خود را در کف نهاده و خون خود را به خدا فروخته‌اند دشمن تو هستند و باید بر آنان بتازی و به مبتدع متهم کنی و به راه سنت فرا خوانی و حال آنکه فاتحه بلندترین قله اسلام را که جهاد است خوانده‌ای؟! اما کسانی که سرزمین اسرا و معراج را آلوده کرده‌ و خون برادران و خواهرانت را ریخته‌اند و شرف و ناموس برادران و خواهرانت را مورد اهانت قرار داده‌اند دوست تو هستند و باید دست به دست آنان بدهی؟! تو را به خدا با چنین نگرشی در برابر دجال دوام خواهی آورد؟!

 

‏أدهم شرقاوی

خروج از نسخه موبایل