تاریخ

ریختن خون مسلمانان مباح ولی ریختن خون مسیحیان حرام!!

بعد از گذشت کمتر از 24 ساعت از اقدام جنایتکارانه اخیر در بریدن سر 21 شهروند مسیحی مصری در لیبی، موجی از محکومیت های گسترده در قبال این اقدام وحشیانه از سوی سازمان های بین المللی، سازمان های حقوق بشر و کشورهای غربی، از جمله سازمان ملل متحد، واشنگتن، فرانسه و … به راه افتاد.

این سازمان ها ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان، با قاطعیت جنایت فجیع و تروریستی را محکوم کردند و این در حالی است که در هفته گذشته، یک تروریست تندرو  آمریکایی، سه دانشجوی مسلمان از یک خانواده را مورد هدف قرار داد و کشت ولی همین سازمان ها و کشورها که مدعی حقوق بشر! هستند حتی کلمه ای از این حادثه جنایتکارانه بر زبان نیاوردند و البته سکوت آن ها امر تازه ای در تاریخ کشورهای اسلامی نیست ؛ بلکه نشان دهنده استمرار معیارهای دوگانه غرب در برخورد با حقوق بشر است که در بر اساس آن ریختن خون مسلمانان مباح و ریختن خون مسیحیان حرام شمرده می شود.

رحماء

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا