تاریخ

زلزله شدید در نپال و غنیمت صهیونیست ها !!

زلزله ۷.۹ ریشتری در نپال و غنیمت صهیونیست‌ها از آن!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  زلزله ‌ای با مقیاس 7.9 در مقیاس ریشتر روز شنبه نپال را لرزاند که خانه‌های بسیاری را تخریب و کشته‌های بسیاری بر جای گذاشت.

به نوشته گاردین، تا کنون تعداد بیش از 4 هزار نفر بر اثر این زلزله شدید کشته و 6 هزار و پانصد نفر نیز زخمی شدند.

ارسال و رسیدن کمک‌ها به مردم نپال با کُـندی مواجه بوده است و هنوز برای استقرار مردم زلزله زده تدابیری در نظر گرفته نشده است.

صندوق کودکان ملل متحد، یونیسف اعلام کرد حدود یک میلیون کودک در نپال به شدت تحت تاثیر این زلزله هستند. یونیسف هم‌چنین نسبت به شیوع بیماری‌های واگیردار در نپال هشدار داده است.

 به دلیل وجود پس‌لرزه‌های شدید پس از وقوع این زلزله، هزاران نفر از مردم نپال از پایتخت این شهر که نزدیک به مرکز زلزله بوده است، گریختند.

به دنبال وقوع این زلزله سقوط بهمن در کوههای اورست در هیمالیا نیز گزارش شده است و وزارت داخلی نپال اعلام کرده است که تا کنون 18 کوهنورد خارجی در این بهمن کشته شده‌اند. با این تعداد کشته در یک روز، اورست مر‌گبارترین روز خود را در طول سالیان گذشته تجربه کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ساختمان‌های زیادی از جمله چندین بنای تاریخی در شهر کاتماندو به طور کامل تخریب شده است. این زلزله به قدری شدید بوده که در دهلی نو پایتخت هند و همچنین بخشهایی از بنگلادش نیز احساس شده است.

همچنان صدها نفر زیر آوار گرفتار و شمار کثیری گم شده‌اند همین مساله احتمال افزایش تعداد تلفات را بالا می‌برد

 

غنیمت صهیونیست‌ها از زلزله نپال

صبح روز دوشنبه هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی که به ظاهر برای ارسال کمک های بشر دوستانه(!) به نپال فرستاده شده بود، دست پر به سرزمین های اشغالی بازگشت.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند سالی است که سران رژیم صهیونیستی دغدغه کمبود جمعیت را دارند و شکست این رژیم در جنگ های ۳۳ روزه و ۵۵ روزه، مهاجرت معکوس را در سرزمین های اشغالی تشدید کرده است.

زمین لرزه اخیر نپال و تصاویر منتشر شده از آن که اشکهای میلیونها انسان را در سرتاسر جهان بر چشم ها جاری ساخت ، گویی بهترین فرصت را در اختیار سران کودک کش رژیم صهیونیستی قرار داده تا بتوانند کمبود جمعیت خود را حتی اگر شده با انتقال کودکان بی سرپرست نپالی به سرزمین های اشغالی جبران کنند.

نپال

صبح روز دوشنبه هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی که برای ارسال کمک های بشر دوستانه(!) به نپال فرستاده شده بود اینبار دست پر به منزل بازگشت

رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۵ کودک در این هفته به سرزمین های اشغالی منتقل می شوند. اینطور که پیداست کودکانی که مادرانشان را در زلزله از دست داده اند طعمه خوبی برای زوج های همجنسگرای صهیونیستی شده اند.

منبع : شبکه خبر

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا