خانوادهزن

زمانی که زن به ابزاری جهت گسترش فساد تبدیل می شود!

استفاده ابزاری از زنان جهت گسترش فساد

سخن در این مورد بسیار پیچیده و نیاز به شناخت در این زمینه بسی نکته بر انگیز و قابل تامل است و لی همانگونه که گفته شده : آب دریا را گر نتوان کشید به قدر تشنگی باید چشید.
امروزه دشمنان اسلام از طرق متعدد و راههای بی شماری در صدد نابودی مفاهیم اسلامی و ایمانی ما هستند و یکی از راههایشان جهت تضعیف و به نابودی کشاندن این امت ، به کاری گیری زنان در وسایل و موارد مختلف است.
امروزه دشمن، جوانان امت اسلامی را توسط روسپی هایی که هدفی جز به دام انداختن جوانان و غلبه یافتن بر محبت و وفاداری هایشان را ندارند، از راههای مختلف تحریک کرده و آنچه را که تحت عنوان قاچاق انسان مطرح است ، کشورهای غربی از طریق توزیع فاحشه ها آن را از سر گرفته و مبالغ هنگفتی را در این زمینه به جیب می زنند.
ادب و متانت و حیا را از راه تحریک نمودن دختران بواسطه ی انواع لباسهای غیر شرعی زیر تبلیغات شومی همچون اینکه : این دختران علاقه ای به جذب مردان ، به زیبایی، و نیز به چیزهایی که دال بر ترقی و تمدن باشند ، نداشته و همچنین از راه انواع آرایش های تازه مد که پول آنها به بانکهای ربوی یهودیان بر می گردد، نابود کردند.
دشمنان در کمین نشسته اسلام و مسلمانان موضوع آموزش و خروج زنان از منازل و رفت و آمدشان در معابر عمومی و عدم تعهد به موازین دینی و اخلاقی را ، طبق برنامه های از قبل طراحی شده ی خود آغاز نموده و توفیقاتی را در این زمینه حاصل کردند و زنان را طبق میل و خواسته های خود پرورش داده و آنان را از مفاهیم دینی بیگانه کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
زویمر می گوید :کسی که زنی را بر منهج فکری ما پرورش دهد نور چشم من است.
تاثیرگذاری روی زنان مسلمان در زمینه ی هنرهای زیبا، لباس زنان، چگونگی دستیابی به وسوسه کردن مردان ، و متاثر کردن زنان از رسانه های قدرتمند ی همچون سینما ، تئاتر ، داستان های هدفمند، روزنامه ها ، مجلات ، رادیو و تلویزیون و….که متجاوزان در راستای نابود کردن امت اسلامی آن را راه اندازی کرده و تاثیر قابل ملاحضه ای بر فکر و سلوک داشته ، از سر گرفته و عکسهای مبتذل و لباسهای شرم آور و مدهای مزخرف و موسیقی های بی معنی و تصویر و تمثیل های مستهجن را به قیمتهای گزافی به مردم می فروشند.
معاندان برنامه ی حیات بخش الهی ، بر اختلاط دو جنس مخالف در مدارس و دانشگاهها و مکانهای عمومی ترکیز و تمرکز نموده وتبلیغات گسترده را علیه حجاب راه انداخته و عکسهای عریان و نیمه عریان زنان و دختران را در رسانه ها منتشر نموده که موجب عدم حجاب و تضعیف ایمان و عقیده و شعله ور نمودن غریزه ی جنسی جوانان شده است.
آنان خوب می دانستند که اختلاط و بی حجابی از قویترین اسباب برای ذوب و نابودی جوامع و انهدام استعدادها وانقراض نیروهای آن است.
دشمنان از راههای مختلف نفوذ کرده و مسلما نان حل هر قضیه و مشکلی را به بهانه ی درد دیگری ترک کردند ، تا کار به جایی رسید که در این گرداب فراگیر، امور از کنترل متولیان و سرپرستان آن خارج و مسلمانان فریب خورده به جای چاره اندیشی برای رفع این مشکلات ، عوامل رسیدن به کشورهای پیشرفته را در سر پروانیده و تمام همّ و غمشان ملحق شدن و رسیدن ممالک اسلامی به دولتهای پیشرفته شد ، که گویی مشکل ما تنها این بوده وهیچ اندوه دیگری نداریم
آری مسلمانان با شکستهای جبران ناپذیری مواجه شدند و از دلایل این ناکامی ها می توان به سیطره ی موج عظیم مادی گری بر جوامع و فراموش نمودن وعده و وعیدهای پروردگار و مراعات نکردن حرام و حلال در امور روزمره و به فکر اشباع نمودن غرایز حیوانی و سست شدن پایه های تکافل اجتماعی و عدم روحیه ی مسارعه و مسابقه در جلب رضایت الهی و فخر فروشی بر همنوعان در مسکن و مرکب و زرق و برق دنیوی ، روی آوردن به زرق و برق یهود و نصاری و گسترش خیانت در بین زنان و مردان امت اسلامی و عدم ادب و متانت و حیا در بین زنان و مردان ، اشاره کرد.
دشمنان نیرنگ بزرگ دیگری را در حق زنان مسلمان به کار گرفته و برخی از مردم بدون آنکه از مصدر و واقعیت آن باخبر باشندآن را منعکس کرده و زنان با حجاب را فاسد و دعوتگران فحشا معرفی نموده و می گویند: که زنان مسلمان کارهای زشت خود را زیر چادر و حجاب شان مخفی کرده اند. و مدعی هستند که زنان بی حجاب در آزادی کامل بوده و در حال عبور و مرور در معرض هیچ آزار و اذیتی قرار نگرفته و اعتماد به نفس بالایی داشته و نه کسی بدانان توجه می کند و نه آنان به کسی گرایشی دارند.
آری این نیرنگها را در درون جامعه ی اسلامی پیاده کرده و حجب و حیا را به خاطر این تبلیغات مسموم و زهر آگین از زنان و دختران گرفتند.
دشمنان اخلاق و ادب ، برای استحکام مکاید خود نیرنگهای شیطانی بی شماری را نسبت به جامعه ی اسلامی در سر پرورانیده اند.

آنان مجموعه ای از زنان هرزه را با ظاهری پوشیده در خیابان و بازارها جهت به تباهی کشاندن جوانان به کار گرفته تا چنان وانمود کنند که زنان محجبه ی مسلمان زیر این چادرها جنایات بزرگی را پوشش داده اند.
از طرف دیگر برخی از افراد منحرف را جهت اذیت کردن زنان مسلمان و محجبه در کوچه و خیابانها با انواع طعن و مسخره و استهزاء به کار گرفتند تا زنان مسلمان را وادار به کشف عورت کنند.
در این مواقع اگر زنان مسلمان جهان بینی درستی را نداشته و طبق موازین دینی و صبر بر مشکلات و مصایب تربیت نشده باشند شکست خورده و ایمان و اخلاق و ادب و متانت خویش را از دست می دهند و سخن فروید را که گفت : اخلاق و ادب و حجب و حیا را پیش زنان مذموم جلوه دهید تا از مزین شدن بدان ابا ورزیده و آن را ننگ و عار تلقی کنند، تحقق پیدا خواهد کرد. 

مترجم : عبدالرحمن رسولیان بانه

منبع : طریق الاسلام

از طريق
عبدالرحمان رسولیان
منبع
سوزی میحراب
نمایش بیشتر

عبدالرحمان رسولیان

@ استان کردستان- شهرستان بانه @ نویسنده - مترجم @ فعال دینی و امام جمعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا