گفتگو

زندگانی پیامبر اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص)

زندگانی پیامبر اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص)

نویسنده:  سیدابولاعلی مودودی**ترجمه: عبدالغنی قنبر زهی

حضرت محمد(ص) واپسین پیامبری است كه در عصری تاریك كه انسانهای نادان و ضعیف در برابر خدایان دروغین جبین بندگی به خاك می‌سودند و ارداه و عقل خود را در هوای خرافات به پرواز در آورده بودند آمد و بذر توحید و یكتاپرستی را بر پهنه‌ی قلب بشر پاشید و از دست و پای اراده و خرد بشر زنجیر خرافات را برداشت و با پرتوهای پیامش جهان را روشنتر و اندیشه‌ها را تابناكتر نمود و به دنیای ظلمت‌زده و سرگردان جان تازه و روشن بخشید. لازم و ضروری است كه جویندگان حقیقت و پیروان آن حضرت، ایشان را آنگونه كه شایسته است بشناسند و اندیشه‌اش را در یابند تا راه، روش، منش و بینش ایشان را در زندگی خود پیاده نمایند.

نگارنده‌ی این كتاب كه زندگی‌اش را وقف احیا و بازسازی راه محمد(ص) و اندیشه‌ی بزرگ او كرده بود، در این كتاب سیره‌ی پیامبر را از آغاز زندگی تا انتهای دوران مكی به رشته‌ی تحریر در آورده است. امید آنكه برای تنویر اذهان راهروان راه حقیقت مفید واقع گردد.

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا