تاریخ

شکنجه این پسر بچه توسط…..؟!

شکنجه این پسر بچه توسط…..؟!

 

نامادری در حق این پسر بچه
چند شب پیش در شهر “که رکوک” پسر بچه ای 8 ساله به دام نامادر و پدرش که تازگی ها ناپدرشده است افتاد و به شدت مورد شکنجه و آزار جسمی قرار گرفت و بخشی از اعضای بدنش به شدت آسیب دید !
احمد سالار 8 ساله ساکن کوی آزادی شهر ” که رکوک” بوده ، پدرش مغازه داراست و دو سال پیش مادرش را از دست داده و اکنون پیش نامادرش زندگی می کند ، زنی که در طول این مدت خواهر احمد را نیز بارها و بارها شکنجه و آزار داده و مورد بی مهری قرار داده و اکنون دور از دسترس او و نزد دایی هایش زندگی می کند !

به گفته شاهدان ، این پدر – بخوانید ناپدر!- و نامادر ، مدت دو روز این پسر بچه بی گناه را در اتاقی تاریک زندانی نموده و در همانجا مورد آزار و شکنجه قرار داده و سر و دنده هایش را شکسته اند و از خانه اخراج نموده اند و احمد نیز پس از رها شدن از دست آنان مراتب را به پلیس گزارش داده بود ، پلیس بلافاصله ، این دو شخص جنایتکار را بازداشت نموده و هم اکنون در زندان به سر می برند .

ناگفته نماند  نامادر احمد ، معلم پیش دبستانی و مهد کودک می باشد !!

 و احمد نیز هم اکنون در بیمارستان و تحت مراقبت ویژه پزشکان می باشد !

عکس پایین مربوط است به پدری که پس از تجدید فراش در حق فرزندانش ناپدری نموده علاوه بر نامادری که نامهربانی از چهره اش نمایان است.

منبع : ئیسلام په‌یك

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا