تاریخ

عذر خواهی و تعهد

بابت توقف غیر ارادی و ناخواسته ای که در دو هفته گذشته برای “سایت سوزی میجراب” پیش آمد از همه شما دوستداران سوز و میحراب عذر خواهی می کنیم .

انشاالله اینگونه توقف های موقت که بیشتر جنبه فنی و تحمیلی دارد را بهانه ای برای تجدید قوا و تعویض تاکتیک قرار دهیم .

مدیریت سایت “سوزی میحراب” به همه اصحاب سوز و محراب تعهد می دهد که با تمام توان و قوا آنگونه که صلاح و فلاح می داند در ارائه  خدمت به دوستدارن خوب و راغبش همچنان کوشا و پویا بماند و از شما خوبان التماس می کند که همکاری های سابقتان را با جدیت بیشتر از سر بگیرید و کما فی السابق با دنبال نمودن مطالب سایت ، ارسال مقالات و گذاشتن کامنت های تشویق آمیز و سازنده در غنی تر نمودن این سایت وزین ما را همکاری نموده و تنها نگذارید ؛ که سخت نیازمند حضور سبز و پُروزن شماییم.

انشاالله تغییرات پدید آمده درظاهر و قالب سایت هم بتواند رضایت شما صاحبان اصلی سایت را تامین نموده و باعث شود بیشتراز پی گیری مطالب آن لذت ببرید و در ضمن اگر نقطه نظراتی در این باب هست از ارسال و طرح آن دریغ مفرمایید.

موفقیت شما آرزوی ماست

با تشکر مدیریت سایت ” سوزی میحراب”  

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و تلاش خستگی ناپذیرتان، ازخداوند توفیق روز افزون را برای شما مدیر توانا و زحمتکش داریم. بنده هم به نوبه خود از تمامی افراد صاحب قلم خواستارم که همکاری صمیمانه و دلسوزانه خود را جهت خدمت به خلق خدا و کسب رضایت باری تعالی ادامه دهند و با قلم توانایشان هر چه بیشتر این سایت را مزین و پربارتر فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا