تاریخ

هان!! توطئه ای بیش نیست ؛ اسلام از ترور، بریء است

اسلام وتروردومقوله ی ازهم جدا وکاملاً ازهم بیگانه اند.

 ترور با نام و ایده و جغرافیایی که دارد با اسلام هیچ ارتباطی ندارند وزمین وآسمان از هم فاصله دارند.

مهد خیزش ترور در سال1793 میلادی کشور فرانسه است ؛در حالی که محل ظهور اسلام مکه بود.

جفا و توطئه ی بس بزرگی است که (این پدیده ی شوم) به زور برمسلمانان تحمیل گردد ؛ حتی در راهپیمائی 11/1 که درفرانسه برضد تروریزم شکل دادند(همه می دانندکه) هدف دیگری را دنبال می کردند ؛ بعضی از تظاهرکنندگان پلاکاردهایی رابا خودحمل می کردند که شعار ضد پیامبر ما برآنها نوشته شده بود و مع الاسف بعضی از نمایندگان به اصطلاح مملکت اسلامی نیز درآن تظاهرات شرکت کردند و  بغیر از نماینده ی مراکش کسی  آن تظاهرات ضد اسلامی و قرآنی خارج نشد  وحال آنکه درمملکتشان سالگرد تولدپیامبر(ص) یاد می شود .

آیا این نیز نوعی ترور سیاسی نیست؟!! که به بیش از یک ملیارد ونیم مسلمان که صدها روزنامه نگارهم دارد؛ توهین شود؟!

علاوه براین روزنامه ی مزبور را با تیراژمیلیونی وبه بیشتر از ده زبان مختلف ومملواز اهانت به مسلمانان منتشر نمایند؟!!
متاسفانه جای شگفتی است که در عصر ندا برای آزادی و حقوق بشر و به نام آزادی عقیده آشکارا بعضی از روزنامه ومجلات با عقاید یک ملیارد مسلمان بازی کنندو با کشیدن کاریکاتور وفیلم های طنزآمیز از پیامبر(ص)به ساحت مبارک ایشان وتمام مسلمانان دنیا اهانت شود و به بهانه ی آزادی هیچ حد ومرزی شناخته نشود وتمام حقوق یک ملت پایمال گردد.
بی تردید این کار آشکارا شکستن حدومرزاست که به هیچ وجه نمی توان آنرادرچهار چوب حقوق فردی گنجانید ؛  چراکه پایمال نمودن حقوق طرف مقابل، مخالف ماده ی (18) اساسنامه ی حقوق بشر و همچنین مخالف قرارداد(25،26) سازمان ملل متحد در سال970 بشمارمی آید که در آن درج شده همه ی آئیین ها باید محترم شمرده ونباید به هیچ کدامین از آنها توهین شود.
تاجایی که در بریطانیا توهین به مقدسات بنا به قانونی تحت عنوان (فاجبو)ممنوع شده است وسال 2012 مجلس کویت قانونی به تصویب رسانید که هرکس به خدا وساحت پاک پیامبر توهین روا دارد باید اعدام گردد.
اما با تاسف فراوان هرگاه مسلمانان خواسته اند (درقبال بی ادبی واهانت هایی که روا دیده می شود) از خود (و پیامبر ودین خویش) دفاع نمایند بدون چون وچرا متهم به تندروی وخشونت وترور شده اند ؛و حال آنکه آغازگر، طرف مقابل بوده ،که به اسلام تاخته و او باید متهم شمرده شود.

آنهایند- (نه مسلمانان)علیرغم شعارهایی که ابرازداشته (ودنیا را بدان فریب داده اند)- مخالف وضد آشتی جامعه وهمزیستی مسالمت آمیز ، اماکسی از آنها به بهانه ی اینکه (به اصطلاح)نویسنده وروزنامه نگارند توان اعتراض وگلایه ندارد. بی تردید آزادی مشروط به اینکه دارای حدومرزی باشد حق همه است چرا که آزادی رها برای همه زیانبخش است وهرج ومرج را ببار می آورد مانند ماشینی که بنام آزادی قانون رانندگی را زیر پانهد یا هواپیمایی که ازمسیر خودخارج شود که در اینصورت همه ی سرنشینان خود را ازبین خواهد برد.

اسلام پیک. اسمعیل ابراهیمیان26/10/93

 

نمایش بیشتر

اسماعیل ابراهیمیان

@نویسنده و مترجم @ آذزبایجان غربی - مهاباد @ فعال دینی و دعوتگر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا