خانواده

همدردی دانش آموزان با معلم (+ عکس)

رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان  اضافه کرد: تلاش ما بر این است که امید را به زندگی این قهرمان بازگردانیم و این فعالیت نیز کاملاً خودجوش بود و دانش آموزان از روی محبتی که به معلم خود داشته اند سرهای خود را تراشیده اند.

 دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی شهر همدان با هدف همدردی با محمدرضا قادریˈ معلم ورزش و قهرمانان دوچرخه سواری آسیا موهای سر خود را تراشیدند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان روز چهارشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: امروز در اقدامی خودجوش300 دانش آموز دبستان آیت الله معصومی همدان همگی با سرهای تراشیده در مدرسه حاضر شدند.

ˈعلی ثقفیˈ افزود: بچه های این مدرسه که معلم خود را به مانند پدر دوست دارند با این اقدام نشان دادند هرگز معلمانشان را که برای موفقیت آنان تلاش می کنند، فراموش نخواهند شد.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که امید را به زندگی این قهرمان بازگردانیم و این فعالیت نیز کاملا خودجوش بود و دانش آموزان از روی محبتی که به معلم خود داشته اند سرهای خود را تراشیده اند.

وی بیان داشت: برای مراسم امروز که از ساعت هشت صبح در دبستان آیت الله معصومی برگزار شد، مسوولان آموزش و پرورش ، اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، شورای اسلامی شهر و جمعی از خانواده دوچرخه سواری حضور یافتند.

ثقفی با بیان این که هدف ما روحیه دادن به این معلم و قهرمان سرشناس دوچرخه سواری کشور است، گفت: خوشحالم از اینکه با این حرکت هرچند کوچک توانستیم روحیه این قهرمان ارزنده را تقویت کرده و وی را به فعالیت بیشتر در آموزش و پرورش تشویق کنیم.
resized_425351_411آقای-قادری resized_425291_948resized_425340_858resized_425352_406resized_425334_859
محمدرضا قادری ساکن یکی از محله های قدیمی همدان و دوچرخه سواری است که قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود جا داده و این روزها با سرطان ریه دست و پنجه نرم می کند.

 سایت تحلیلی خبری عصر ایران

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا