سوزی میحراب

مدیران و کارگزاران سایتسوزی میحرابعبارتند از مجموعه ای از اهل قلم ، اُدبا ، فُضلا ، اساتید حوزه و دانشگاه ، دبیر ، بازاری و…. که بر حول نقطه مشترکتشخیص دلسوزانه درد و تجویز بی غرض و مرض درمانبرای دردمندان مشتاق ، گردهم آمده اند 

 

سایتسوزی میحراب  ضمن احترام به زبان همه هم میهنان عزیز فعلا تنها به دو زبانکوردیوفارسیبه ارائه خدمت می پردازد

 

 “سوزی میحراب

صدایی است برخاسته از دل و ندایی است برگرفته از دیار اهل دل

صدایی برخاسته از نهاد اهل محراب و تلاش

صدایی نشأت گرفته از قلب محرابیانی درد آشنا

فریادی برآمده از قلب دعوتگرانی که همواره در صحنه بوده اند

 فریادی سرچشمه گرفته از مبلغانی آگاه که برای همه دردها نسخه ای شفابخش و برای همگان پیام صلح  و دوستی دارند.

دعوتگران بیدار دلی  کهعیسی وار”  ندای ” مَـن اَنصـاری اِلـَی اللهسر داده و می دهند.

 

پیام سوزی میحراب

سوزی میحرابیان در صدد جنگ و دشمنی با کسی و یا اندیشه خاصی نیستند

اساساًسوزی میحرابواژگانی چون { جنگ ، درگیری ، ریختن خون ، قتل و…} را واژگانی غریب و رنج آور می داند.

 

سوزی میحرابمنادی صلح و آشتی است ( والصُّلحُ خَیرٌ)آشتی بین همه انسان ها و در همه زمینه ها ( وَ اِن جَنَحوا لِلسّلمِ فَاجنَح لَها)

 – صلح و آشتی میان مؤمنان با اندیشه های اسلامی متفاوت (اِنماالمؤمنونَ اِخوه فَاَصلِحوا بَینَ اَخَوَیکُم)

 –آشتی بین خدای مهربان و بندگان چموش ، ناآگاه و ناراضی اش

 –آشتی بین ملت ها ، ملیت ها و تمدن های موجود درعرصه گیتی

  –آشتی دادن پیروان ادیان و مذاهب مختلف آن هم با برجسته نمودن مشترکات بین آنان و کمرنگ نمودن اختلافات تا بدین گونه در کنار هم و باهم دنیایی آباد و زندگی سعادتمندانه ای داشته باشند.

 

سوزی میحراب بیشتر فاصله ها از جمله فاصله بین دین و ملیت ، مسجد و بازار ، عُلمای دین و جوانان و اقتصاد و عبادت و… را مصنوعی و ظالمانه می داند.

سوزی میحرابدوست و دوستدار شما خواهر و برادر عزیز می باشد

سوزی میحراب برای همه آحاد انسان ها در جای جای گیتی پهناور و بویژه میهن عزیز ایران آرزوی خیر و خوشبختی دارد.

سوزی میحرابو مدیریت آن از همه شما عزیزان خواستار همکاری و همدلی است.

 

حداقل همکاری شما خواهر و برادر بزرگوار با سایتسوزی میحراب”  عبارت است از بازدید روزانه از سایت و معرفی آن به مشتاقان.

 

حد اکثر همکاری شما سرور عزیز با سایتسوزی میحراباز طریق نوشتن و ارسال مقاله ، شعر و مناجات و… محقق می شود.

انتظار طبیعی ما سوزی میحرابی ها از شما استاد گران سنگ چیزی نیست جز بازدید روزانه از سایت و دعای خیر و بهروزی برای گردانندگان سایتسوزی میحراب” 

خواهش می کنیم ما را در سوزی میحراب تنها نگذارید که تنهایی تنها زیبنده خدای واحد است و بس

رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ – آمین

 

      ۱۴ مهر ۱۳۹۵

      دستاوردهای سیاسی هجرت نبوی

        واکاوی هجرت پیامبر و مسلمان به مدینه از نگاهی سیاسی مترجم : رسول رسولی کیا پیامبر اسلام با هوشیاری…
      ۱۲ آبان ۱۳۹۶

      اجتهاد و افراط در فقه شافعی در گفتگو‌ با شیخ عبدالکریم محمدی(۲-۲)

       – رابطه فقه شافعی با اجتهاد چگونه است؟ در فقه شافعی اجتهاد دارای جایگاه مهمی است. فقه شافعی فقط روخوانی…
      ۴ تیر ۱۳۹۴

      رمضان ماه پیکار و جهاد در راه خدا سست نه ….

      جهاد درراه خدا از مکانت و منزلت والايي در اسلام برخورداراست طوريکه رسيدن به عزت دنيا و آخرت در گرو…
      ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      آیا فقط زنان باید حیا داشته باشند ؟!

      زنان با حیا یا مردان با حیا برادروخواهرم: تا بحال به این موضوع فکر کرده ایم که آیا حیایی که…
      ۳ آذر ۱۳۹۵

      هاواری تووتنه وانیکی ناوچه ی سه رده شت

      تــــــووتنه وانێکـــی هـــه ژارم                         بێ خـــــانوو زه وی و زارم بێ پـــوڵ و بــاغ و بــزن و مــه ڕ…
      ۱۴ آبان ۱۳۹۴

      پیدایش مذاهب فقهی

      بعد از سقوط خلافت اسلامی و راشده که به صورت شورایی امور جامعه حل وفصل می گردید، و پس از…
      ۱۴ مهر ۱۳۹۴

      تفسیر به رای و شرایط آن

      (شرایط تفسیر به رای) معنی تفسیربه رای :یعنی تفسیر به اجتهاد و نطر، که مبنی برپایه های درست تفسیر ازقواعدصحیح…
      ۱۸ آبان ۱۳۹۴

      دورنمای گفتمان اسلامی معاصر

      امید ها و مسئولیت ها:  دورنمای گفتمان اسلامی معاصر. سعی و تلاش خطاب اسلامی معاصر در جهت تقویت و گسترش…
      ۱۹ آذر ۱۳۹۴

      «عقیده» در قرآن

      قرآن و عقیده  هرکس بخواهد با عقاید و باورهای پاک و بی شائبه و روشن و بدون ابهام و زنده…
      ۹ فروردین ۱۳۹۴

      موافقان نوروز و دلایلشان!

      وَ تَرَی الارْضَ هامِدَهً فَإِذا أَنْزَلْنا عَلَیْهَا الْماءَ اهْتَزَّتْ وَ رَبَتْ وَ أَنْبَتَتْ مِنْ کُلِّ زَوْجٍ بَهِیجٍ [حج/ ۵ […