تاریخ

ایجاد زمین لرزه های مصنوعی جهت تخریب مسجد الاقصی

ایجاد زمین لرزه های مصنوعی جهت تخریب مسجد الاقصی-

خبرهای ” سوزی میحراب”

آنکارا – ایرنا – پایگاه های خبری ترکیه فاش کردند: رژیم صهیونیستی برای تخریب ˈمسجد الاقصیˈ اولین مسجد و نخستین قبله مسلمانان ، زمین لرزه های مصنوعی ایجاد می کند.

منابع خبری ترکیه خبر دادند: رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجد الاقصی زمین لرزه های مصنوعی ایجاد می کند.

به گزارش ایرنا ، این منابع خبری به نقل از ˈاسماعیل رضوانˈ وزیر امور دینی دولت قانونی فلسطین در غزه نوشتند که رژیم صهیونیستی با ایجاد زمین لرزه های مصنوعی ، در پی تخریب مسجد الاقصی است.

رضوان ضمن هشدار به این جنایت خطرناک رژیم صهیونیستی و درخواست از نیروهای مقاومت فلسطینی جهت محافظت از مسجد الاقصی گفت: مذاکرات سازش بین رژیم صهیونیستی و حکومت خودخوانده فلسطین اساساً سرپوشی است برای اهداف شوم این رژیم در خصوص تخریب مسجد الاقصی !!.

ˈگیلاد اردانˈ وزیر دفاع و ارتباطات رژیم صهیونیستی پیش از این در سخنانی از احتمال وقوع یک زلزله مهیب در فلسطین اشغالی که منجر به مرگ حداقل هشت هزار نفر خواهد شد، سخن گفته بود.

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. کید وحیله ی یهودیان درطول تاریخ ازجمله نقشه قتل پیامبر رحمت
    عهد شکنی درمدینه با پیامبرو……ازبرنامه های آنان بوده است واین یکی ازآنها است انشاالله شکست خواهند خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا