تاریخ

ساخت فیلم ” محمد رسول الله” در کشور قطر

کشور قطر بزرگ ترین فیلم حماسی از پیامبر اسلام (ص) با هزینه ی یک میلیارد دولار خواهد ساخت

فیلم اول این سریال و زنجیره در سال 2018 میلادی به اکران خواهد رفت

گروه “نور قابضه” بزرگ ترین تولید کننده فیلم در کشور قطر، با بودجه ای افزون بر یک میلیارد دولار، از شروع ساخت سریالی با عنوان “محمد رسول الله” (ص) خبر داد و اظها ر داشت که این کار در حال اجرا است.

و پس از تصویربرداری فیلم سینمایی داستانی عمومی و پردازش کامل آن ، این گروه بر روی “بزرگ ترین سریال فیلم حماسی، در جهان،” آغاز به کار کرده است، و در سال 2018 میلادی این فیلم به صحنه خواهد آمد. “.

این گروه در بیانیه اش گفت: این سریال و زنجیره؛ متشکل از چندین فیلم سینمایی است که امید است با تکمیل شدن و نمایش آن، پیام های آسمانی در طول تاریخ اسلام به نمایش در بیاید، و به زنجیره و سریال های قدر و غول آسایی همچون”هاری بوتر”و

” پادشاه خاتمه ها” و “جنگ ستاره ها” برسد.

مدیریت و کارگردانی تولید این فیلم را ، گردان بین المللی “باری اوزبورن” صاحب فیلم های سینمایی مشهوری همچون”ماتریکس” و “پدر روحانی” و “پادشاه خاتمه ها” برعهده دارد.

همچنین در بیانیه مذکورآمده است که مدیر اجرایی تولید کننده بین المللی، در شرکت “نور القابضة” “ازهر قریشی گفته است: این فیلم ها از به تصویر کشیدن، عکس و تصویر رسول الله (ص) خالی خواهد بود، و بیش از 70 عالم و متخصص علوم شرعی بر بررسی پردازش سینمایی آن، مشارکت و نظارت نموده اند، که در میان آنها اشخاصی همچون علامه دکتر یوسف القرضاوی و شیخ سلمان العوده، و دکتر طارق سویدان، حضور دارند.

لازم به یادآوری است که شرکت “نور القابضه” در سال 2009 میلادی، تصمیمش را مبنی بر تولید فیلمی از رسول الله (ص) اعلام کرد، و مشورت هایی را با شرکت های تولید و توزیع فیلم در آمریکا و بریتانیا، آغاز نمود.

العربی 21

عبدالله رشی مقدم

نمایش بیشتر

عبدالله رشی مقدم

@ نویسنده و مترجم @ ساکن : آذربایجان غربی - مهاباد @ شغل : امام جماعت و خطیب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا