تاریخ

“کریستین”خواننده نامی جهان مسلمان شد!

همانا خداوند هرکس را که بخواهد به دین پاکش رهنمون می شود..

فعالان شبکه های اجتماعی نوار ویدیویی را منتشر کردند که حاکی از مسلمان شدن آوازخوان مشهور جهانی ” کریستین” است ، این نوار ویدیویی نشان دهنده لحظه اسلام آوردن این چهره نامی جهانی که به سبک رپ آواز می خواند ، می باشد .

بازتاب این حادثه مبارک و نادر در سطح آمریکا بسیار گسترده بوده است ؛ بویژه بر مادرش که علاوه بر شوکه شدنش ، به شدت از تغییر نامش به ” عابده” اظهار انزجار و نارضایتی نموده است!

این داستان واقعی باعث شد که آمریکایی ها – بویژه بدخواهان دین مبین اسلام – خیلی احساس خطر نمایند ؛ مادرش نیز که تاکنون حاضر نشده با دختر مسلمان شده اش سخن بگوید ، به قول خودش از این نگران است که  شاید او ، یک تروریست شود!

البته ترس واقعی آمریکایی ها بیشتر از این جهت است که اینگونه حوادث باعث رشد روز افزون اسلام در تمام ولایت های آمریکا خواهد شد!

عابده” در پاسخ به واکنش ها و انتقادهایی که از راست و چپ متوجه او شده و می شود گفت : من پس از مذاکرات دوستانه ای که با هم کلاسی های مسلمانم داشته ام به این قناعت رسیده ام که اسلام دینی است زیبا و با جاذبه های بسیار فراوان.

درضمن کسی هم من را مجبور نکرده که مسلمان شوم و تنها کاری که از دوستان مذکور دیده ام این بود که از هرجهت همکاری و همدلی خود را نسبت به من اعلام نموده اند و از قضا همین امر باعث شد که به عظمت دین اسلام پی ببرم .

عابده در پایان خاطرنشان نمود : مدتی بود که خواب های الهام بخشی می دیدم که در آن خواب های شیرین  به اسلام فراخوانده می شدم

واحد تحقیق و ترجمه سوزی میحراب

منبع : جریدة الشعب

نمایش بیشتر

ســــۆزی میــــحڕاب

سایت ســــۆزی میــــحڕاب در آذرماه 1392 با همت جمعی از اهل قلم خوشنام و گمنام تاسیس شد ســــۆزی میــــحڕاب بدون جنجال و در اوج عملگرایی به ترویج مبانی میانه روی می پردازد ســــۆزی میــــحڕاب با هیچ جریان و هیچ احدی درگیری ندارد ســــۆزی میــــحڕاب رسالتی جز همزیستی و دگرپذیری ندارد

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. اگر اسلام به خوبی و به دور از افراط و سیاه نمایی عرضه شود همه مسلمان می شوند و دوباره سوره « اذا جاء نصرالله و الفتح و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجاً نازل می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا